Menu Close

Besimokančių darželių tinklo narys

Šiandien vaikai auga ir keičiasi taip greitai, kad griežtai fiksuoti akademinių rezultatų nebepakanka — stebime vaiko vystymąsi įvairiose srityse ir vertiname jo daromą pažangą. O tai mums, mokytojams ir tėvams padeda suprasti, ar ugdymo procesas atitinka vaiko poreikius ir kada jį reikia koreguoti. Todėl ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimas — subtilus procesas, reikalaujantis atidumo ir individualizuoto požiūrio į kiekvieną vaiką. Tokiu žvilgsniu į vaiką skatina žvelgti ir sparčiai populiarėjanti naujovė — universalus dizainas, orientuotas į visų vaikų poreikių užtikrinimą.

 Šių metų programoje drauge keičiame požiūrį, ieškome efektyviausių veikimo būdų, bandome žiūrėti ir matyti plačiau, atskleidžiame unikalias mokytojų savybes, mokomės dirbti su bendradarbiaujančia bei kuriančia komanda ir tokia būti, žadiname žingeidumą, smalsumą, pratinamės veikti naujose ugdymo situacijose, o visa tai padeda mums gerinti vaikų pasiekimus.

Skip to content